FAQ

  • Leveren jullie ook werk buiten België?

    Helaas zijn we momenteel beperkt tot werken binnen België.
    Naarmate we groeien kan dit veranderen in de toekomst.

  • Hoe berekenen jullie de prijs van jullie werk?

    De prijs wordt berekend op basis van materiaal, werkuren en vervoerskosten. Bij CC INTERIORS betaal je vrijwel nooit een surplus van een derde partij, omdat bijna alles binnenshuis wordt voorbereid.

  • Heb ik garantie bij jullie?

    Jazeker, u beschikt over twee jaar garantie die fabricagefouten dekt. Daarnaast trachten wij ook een EXTRA tevredenheidsgarantie te geven. Deze verzekert dat alles naar wens is, voor wij u achterlaten met uw nieuw interieur.

  • Wat valt buiten garantie?

    Eigen schade, nalatigheid & slijtage. Natuurlijk is het logisch dat schade die u zelf (al dan niet expres) toebrengt buiten garantie valt. Aangezien wij voornamelijk met natuurlijke producten werken, is slijtage ook niet onoverkomelijk. Wij trachten wel steeds u als klant te informeren, zodat u zolang mogelijk kan genieten van uw meubels en interieur.

  • Mijn kast, deur, wand,... heeft schade opgelopen, wat nu?

    Geen probleem! Ook het restaureren van uw interieur hoort bij ons takenpakket. Stuur ons een bericht met het probleem en wij zullen u zo snel mogelijk te hulp staan.

  • Hoelang moet ik wachten tot jullie kunnen plaatsen?

    Het is heel moeilijk een termijn te plaatsen op een service, omdat dit vooral te maken heeft met hoe groot de opdracht is. Wij werken met een first come, first serve principe. Om hier toch een termijn op te plaatsen zal het vanaf het eerste bezoek maximum 3 maanden duren. In deze termijn zit natuurlijk ook al het voorbereidend werk inbegrepen. Zo zijn er op de dag van plaatsing geen onverwachte verrassingen.